AnnBritt med kund 390 x 330(1)

Beställning, leverans, villkor

Beställning

Från vår produktlista beställer du enkelt hem varor till din butik. Där hittar du innehållsdeklaration, artikelnummer och streckkod för alla våra produkter. Du kan även ladda hem produktbilder för att skapa annonser eller säljmaterial kring Topp Charks produkter.

Du kan alltid enkelt beställa produkter av oss genom att ringa eller faxa in artikelnummer och antal. Vi hjälper dig dock gärna att skapa bra beställningsrutiner så att du inte riskerar att få slut varor – eller mycket över – i hyllorna. Enklast brukar vara att vi kommer överens om med vilken frekvens vi ska ringa upp dig och ta emot din beställning.

Om du vill lämna din order via EDI finns även den möjligheten hos oss. Koder för alla varor hittar du i vår produktlista.

Som kund ska du känna sig säker på att ordern har mottagits och att varorna levereras inom överenskommen tid.

Leverans

För att kunna ge en så hög service och leveranssäkerhet som möjligt samarbetar vi med flera fraktbolag. Vårt huvudavtal ligger hos Norrmejerier. Kontakta oss för mer information om leveransmöjligheterna till din butik.

Fakturering

Om inget annat har överenskommits sker fakturering i efterskott med en betaltid på 15 dagar.

Retur

Om det uppstått något fel i de varor som levereras från oss, till exempel vacuumsläpp, notera det så fort felet upptäckts. Varorna krediteras av oss i efterhand.

Eventuell felbeställning går att returnera senast samma eller nästa dag från det att varorna mottagits. Butiken debiteras då fraktkostnaden.



Om du på något sätt är missnöjd med beställningsrutinerna, våra produkter, leverans eller service, kontakta oss så försöker vi reda ut saken. Det är viktigt för oss att våra kunder ska känna sig nöjda och att vårt samarbete ska fungera bra!